En helhetssida för bilstyling & bilaccessoarer

Öppettider

Butik:

  • Måndag – Fredag: 10-12 & 13-15
  • Lördag: 12- 16 
  • Söndag: Stängd

Telefon 
Vardagar : 13:00 – 15:00

08-20 21 11 eller 072-310 30 15

Skicka e-post

Frågor och svar

Om du vill returnera vara genom Ånger köp Eller byte så är det viktigt att Kontakta oss via [email protected] innan du postar Det är viktigt att posta varan till butiken (Med företagspost) och inte till ombud då vi är underbemannade och har inte möjlighet att plocka upp post Hos ombud. (POSTA MED ORDERBEKRÄFTELSEN OCH EN BESKRIVNING FÖR RETUREN SÅ HANTERAS ÄRENDET SNABBARE)

I samband med beställning av lackerade delar är det viktigt att du som kund förser oss med bilens färgkod eller registreringsnummer, detta för att vi skall kunna förbereda köpt produkt

Vi samarbetar med noga utvalda lackeringsverkstäder i Stockholms området och strävar alltid för att leverera bäst kvalité

Hur går frakten till?

Vid beställning packeteras och skickas beställningen oftast dagen efter.

Undantag gäller för följande beställningar

* Lackerade produkter, stötfångare, och Större delar 

* Beställningsvaror där det är tillverkningstid hos leverantör

* Lagerstatus 

Samtliga produkter som vi tillhandahåller medföljer det monterings detaljer såsom skruv,tejp,monteringsanvisningar om inget annat anges.

Hur lång tid tar det att lackera samt skicka en beställd vara?

Vi strävar efter att få ut lackerade delar till kund på 3-7 arbetsdagar. Om inget annat har avtalats med kund.

Faktorer som kan skapa en fördröjning är t.ex

* Bilens färgkod – Vissa biltillverkare kan ha flera olika nyanser av samma färgkod

* Bilens utrustning 

* Lagerstatus

Vid en fördröjning kontaktar vi kunden och förklarar orsaken till fördröjningen.

Alla delar som lackerats genomgår en “besiktning” innan dem embaleras väl för att sedan skickas iväg till kund. 

Ibland händer det att fraktbolaget inte hanterar försändelsen på rätt sätt och detta i sin tur kan skapa små “tryckmärken” eller “ytrepor” på den lackerade delen. 

Dessa går 9/10 gånger att polera bort utan några större ingrepp.

(Vi på Autostyling Stockholm friskriver oss från detta) 

Är ni osäkra kan ni alltid kontakta oss via vår kundtjänst!

  • OBS! Det är viktigt att du som kund anmäler synliga lackeringsskador d.v.s grova repor eller annan defekt som inte går att åtgärda med polering till fraktbolaget.

P.g.a rådande situationer kring covid-19 kan leveranser bli något försenade. Vi gör vårt absolut bästa för att ni som kunder skall få ut era beställningar.  Detta påverkar även lagerstatus.