BUTIK

Moränvägen 13, 186 40 Vallentuna

 

Välkomna

Obs! Att lackera delar tar just nu 2 – 4 veckor pga högsäsong!

Team AutostylingStockholm

Öppettider

Måndag – Fredag:
10:00 – 12:00 & 13:00 -15:00

Lördagar:
12:00 – 16: 00

Sön: Stängt

telefon

08 – 20 21 11
Tisdag , Onsdag, Torsdag – Lör : 15:00 – 16:00
Fre – Sön – Mån : Stängt

Epost

Ekonomi  frågor Till [email protected] 
Generella frågor Till [email protected]
Frakt och returer Till [email protected]

 

Kontakta kundjänst




    Frågor och svar

    Om du vill returnera vara genom Ånger köp Eller byte så är det viktigt att Kontakta oss via [email protected] innan du postar Det är viktigt att posta varan till butiken (Med företagspost) och inte till ombud då vi är underbemannade och har inte möjlighet att plocka upp post Hos ombud.
    (POSTA MED ORDERBEKRÄFTELSEN OCH EN BESKRIVNING FÖR RETUREN SÅ HANTERAS ÄRENDET SNABBARE)

    I samband med beställning av lackerade delar är det viktigt att du som kund förser oss med bilens färgkod eller registreringsnummer, detta för att vi skall kunna förbereda köpt produkt

    Vi samarbetar med noga utvalda lackeringsverkstäder i Stockholms området och strävar alltid för att leverera bäst kvalité

    Hur går frakten till?

    Vid beställning packeteras och skickas beställningen oftast dagen efter.

    Undantag gäller för följande beställningar

    * Lackerade produkter, stötfångare, och Större delar 

    * Beställningsvaror där det är tillverkningstid hos leverantör

    * Lagerstatus 

    Samtliga produkter som vi tillhandahåller medföljer det monterings detaljer såsom skruv,tejp,monteringsanvisningar om inget annat anges.

    Hur lång tid tar det att lackera samt skicka en beställd vara?

    Vi strävar efter att få ut lackerade delar till kund på 3-7 arbetsdagar. Om inget annat har avtalats med kund.

    Faktorer som kan skapa en fördröjning är t.ex

    * Bilens färgkod – Vissa biltillverkare kan ha flera olika nyanser av samma färgkod

    * Bilens utrustning 

    * Lagerstatus

    Vid en fördröjning kontaktar vi kunden och förklarar orsaken till fördröjningen.

    Alla delar som lackerats genomgår en “besiktning” innan dem embaleras väl för att sedan skickas iväg till kund. 

    Ibland händer det att fraktbolaget inte hanterar försändelsen på rätt sätt och detta i sin tur kan skapa små “tryckmärken” eller “ytrepor” på den lackerade delen. 

    Dessa går 9/10 gånger att polera bort utan några större ingrepp.

    (Vi på Autostyling Stockholm friskriver oss från detta) 

    Är ni osäkra kan ni alltid kontakta oss via vår kundtjänst!

    • OBS! Det är viktigt att du som kund anmäler synliga lackeringsskador d.v.s grova repor eller annan defekt som inte går att åtgärda med polering till fraktbolaget.