Reklamation

Alla paket som skickas ut till kund genomgår en kontroll innan de lämnar vår lokal.

Skulle det hända att en beställning kommer fram till er med skadat embalage får ni kontakta oss via formuläret nedan omgående.

OBS! Det är viktigt att du som kund anmäler synliga skador på paket och försändelser direkt till postombudet där leveransen hämtas ut.

Reklamerade produkter ska i första hand alltid godkännas av oss på Autostyling Stockholm innan returnering, och skickas som företagspaket. Ingen handläggning av returerna kommer ske om de i förväg inte godkänts av oss. Retur kostnader som inte godkänts av oss i förväg kommer inte att ersättas

När varan nått oss kommer den att genomgå en test innan beslut tas om att eventuellt skicka ut en ny produkt till kund eller om att få pengarna tillbaka.

Varor som är lackerade,speciellt framtagna/beställda för specifik kunds räkning återtages ej i retur.

Reklamera här

Har du beställt varor via hemsidan så kan du ange det ordernummer du fick i samband med beställningen. Annars ange ocpec ordernummer i fältet handlat i butik.